Sunday, November 20, 2011

Teine nädal

Sügis II õppeperioodi teisel nädalal sai päris palju õpitud. Aines "Õppimine täiskasvanueas" tuli tegeleda rühmatööga ning koostada tuli ka mõistekaart. Mõistekaardi koostamine raskusi ei valmistanud, sest sügis I perioodis sai läbitud kursus "Haridustehnoloogia", kust sai väga palju kasulikku ja vajalikku informatsiooni erinevate programmide ja palju muu kohta. Seega mõistekaardi koostamise programmidest oli juba eelnevalt kogemus olemas. Rühmatööna valisime intervjuu tegemise. See osutus huvitavaks, sest intervjueeritaval on väga palju elukogemusi õppimise kohta, mida ta meile rõõmuga jagas. Selle kodutöö põhjal võibki öelda, et õppimine on meeldiv, kui on olemas tahe ja toetus ning on hea, kui see tahe ja toetus on olemas, sest õppimine toimub kogu elu. Lisaks eelnevale, toimus minu erialal ka kaks õppekäiku. Üks neist oli Tallinna Laagna-lasteaed põhikooli ja teine Viimsi kooli. Laagna koolis oli meil võimalus õppetunde jälgida, kus tuli teha erinevaid märkmeid. Nt kas klassis on piisavalt valgust, kas õpilastel on piisavalt ruumi, kuidas on lauad/toolid klassid paigutatud, kas on segavaid faktoreid, mis segavad õppetööd jne. Võimalus oli vaadelda kahte erinevat tundi, mõlemad olid huvitavad, kus sai edaspidiseks omale näpunäiteid üles kirjutatud. Tegemist oli siis erivajadustega laste jälgimisega. Viimsi kooli õppekäik oli samuti huvitav, esialgu tutvustati meile kooli ning hiljem saime samamoodi tunde jälgida. Võimalus oli jälgida logopeedi tööd-uus ja huvitav kogemus. Sel nädalal oli päris palju jooksmist erinevatesse kohtadesse, mis oli väsitav, kuid mina olen uute teadmiste ja kogemuste saamisega rahul. Mainimata ei saa jätta ka seda, et mitmel päeval sai raamatukogus tunde veedetud koolitööde tegemiseks. Mulle meeldib raamatukogus õppida, sest seal on rahulik keskkond. Nn suhe raamatutega on mul ülikoolis oldud aja jooksul tunduvalt paremaks muutunud. Raamatud pakuvad huvi ja ma suudan neid lugeda ilma, et magama jääksin :)

No comments:

Post a Comment